برنامه پرداخت متمرکز

(Centralized payment schedule )

درخواست دمو دانلود کاتالوگ

قابلیت های زیر سیستم برنامه پرداخت متمرکز

یکی از بزرگترین دغدغه های فروشگاه های زنجیره ای به دلیل داشتن حجم خرید بالا، مدیریت مانده حساب و نحوه تسویه حساب با تامین کنندگان است. این فرایند مستلزم صرف زمان و دقت بسیار برای محاسبه و کنترل هر چه بهتر آن است، در روش های غیر مکانیزه چندین کارمند متخصص حسابداری و بازرگانی جهت انجام اینگونه فعالیت ها استخدام می شوند.
شرکت سبز افزار آریا پس از بررسی موضوع طبق نیاز های مشتریان، اقدام به تولید سامانه برنامه پرداخت متمرکز نموده است. فروشگاه های زنجیره ای با طیف وسیعی از تامین کنندگان و قراردادهای متنوع تامین کالا اعم از قطعی و کمیسیونی روبرو هستند که مدیریت مانده حساب تامین کنندگان و نحوه پرداخت آن توسط این نرم افزار به آسانی در دسترس کاربران خواهد بود.
سامانه برنامه پرداخت متمرکز ضمن ساده سازی فرآیند پرداخت به تامین کنندگان و صرفه جویی در زمان و نیروی کار ، باعث افزایش دقت عمل در مبالغ پرداختی به تامین کنندگان در بازه زمانی مشخص می گردد. این سامانه اشتباهات کاربران که در سایر روش ها وجود دارد را به صورت کامل برطرف نموده است و گزارشات جامع برای برنامه ریزی دقیق و در کمترین زمان ممکن، جهت تامین منابع لازم برای پرداخت به تامین کنندگان را فراهم می نماید .
سامانه برنامه پرداخت با سامانه های حسابداری، بازرگانی و دریافت و پرداخت به صورت آنلاین در ارتباط می باشد. اطلاعات پرداخت به تامین کنندگان بر اساس مواردی همچون تاریخ تسویه درج شده در قراردادها، فاکتورهای خرید، مرجوع خرید و وجوه پرداختی علی الحساب به تامین کنندگان در این سامانه درج شده و پس از تجزیه و تحلیل این اطلاعات، صورت حساب تامین کنندگان جهت تسویه حساب به سامانه برنامه پرداخت متمرکز ارسال می گردد. پس از بررسی و تایید صورت حساب تامین کنندگان توسط واحد حسابداری، اقدامات لازم جهت تسویه حساب صورت می پذیرد.
در گام آخر ، پس از به اتمام رسیدن تاریخ موعد صورت حساب تامین کننده، دستور پرداخت مطابق با مانده حساب صادر میگردد. واحد خزانه پس از انجام این عملیات می بایستی در سامانه برنامه پرداخت متمرکز اقدامات لازم را جهت صدور چک یا واریز به حساب تامین کننده انجام دهد. پرداخت چک به صورت تجمیعی یا انفرادی امکانپذیر است. در نهایت ثبت اطلاعات در سامانه دریافت و پرداخت و حسابداری بصورت اتوماتیک انجام می پذیرد.

ویژگی ها ، امکانات و فرایندهای سامانه برنامه پرداخت متمرکز

  • ساده سازی عملیات پرداخت به تامین کنندگان و ارائه گزارش جامع
  • کاهش زمان عملیات پرداخت به تامین کنندگان
  • افزایش دقت عملکرد در پرداخت به تامین کنندگان
  • برآورد چک های پرداختی جهت تامین وجه
  • ارتباط با سامانه های بازرگانی، حسابداری و دریافت و پرداخت
  • گزارش صورتحساب تامین کنندگان به صورت برخط
  • راس گیری صورت حساب های یک تامین کننده
  • پرداخت به صورت تجمیعی و انفرادی
  • صدور اتوماتیک سند حسابداری پس از پرداخت و تسویه حساب
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.