کانال های فروش یکپارچه

( OMNI Channel )

درخواست دمو دانلود کاتالوگ

قابلیت های کانال های فروش یکپارچه

کانال های یکپارچه بازاریابی و فروش شامل تمامی کانال های فروش مانند فروش حضوری در محل فروشگاه، کیوسک سفارش گیری و پرداخت، Self Checkout،Vending Machine ، فروش تلفنی و Call Center، فروش اینترنتی E-Shop، فروش از طریق اپلیکیشن های موبایل Mobile App، بازارگاه های اینترنتی Market Place، فروش از طریق شبکه های اجتماعی و دیگر روش ها و کانال های فروش است. منظور از یکپارچگی این کانال ها اینست که این کانال ها در ارتباط کامل با یکدیگر هستند و فرایندهای این کانال ها در یک سیستم یکپارچه مدیریت می گردد و مشتریان با یک تجربه یکسان روبرو هستند.

مشتری ممکن است در یک جستجوی اینترنتی برای کالاهای مورد نیازش از وبگاه فروشگاه اینترنتی یک برند بازدید نماید یا این کالاها را در بازارگاه های اینترنتی مشاهده نماید و اطلاعات درج شده در مورد مشخصات، قیمت، نحوه استفاده و دیگر موارد را مطالعه کند. در ادامه سفر خرید مشتری ممکن است نظریات دوستان و همکاران خود یا افراد دیگر را در سایت های مختلف بررسی کند و تصمیم به خرید خود را قطعی کند. در نهایت ممکن است تصمیم بگیرد این کالا را از طریق فروشگاه اینترنتی برند یا بازارگاه خرید کند و یا اینکه تصمیم به بررسی بیشتر کالا بصورت حضوری نماید و بدین منظور با مراجعه به فروشگاه فیزیکی برند اقدام به خرید کالا نماید.

در تمامی مسیر سفر مشتری یکپارچگی اطلاعات و تجربه یکسانی که مشتری از برند و خرید خود خواهد داشت اهمیت بسیار زیادی دارد. هر گونه شکاف و گسست در این تجربه یکسان می تواند به راحتی تصمیم خرید مشتری را با شکست مواجه نماید. بدین منظور وجود سیستم های نرم افزاری برای پیاده سازی کانال های فروش یکپارچه ضروری است و ارتباط کامل این کانال ها در این سامانه یکپارچه با همدیگر در یک یا چند پایگاه داده مرتبط حیاتی است.

کانال های فروش یکپارچه

ویژگی ها ، امکانات و فرایندهای کانال های فروش یکپارچه

  • نرم افزارصندوق فروش Poin Of Sale پیشرفته با امکانات متنوع و استفاده از فناوری های به روز
  • نرم افزار صندوق فروش سیار روی موبایل ، تبلت ، کارتخوان های بانکی و دیگر دستگاه های سیار
  • نرم افزار فروش تلفنی با امکانات فراوان
  • نرم افزار فروش اینترنتی
  • نرم افزار فروش موبایلی
  • نرم افزار کیوسک سفارش گیری و پرداخت
  • ارتباط با بازارگاه های اینترنتی مختلف
  • ارتباط با شبکه های اجتماعی
آیا نیاز دارید با سامانه و راهکارهای کانال های فروش یکپارچه بیشتر آشنا شوید؟

    تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.