مدیریت مشتریان و فروش

مدیریت مشتریان و فروش

(Customer management and sales)

قابلیت های ویژه

    1. یکی از مهمترین شاخصه های هر مجموعه تجاری موفق جلب رضایتمندی مشتریان و تبلیغ و جذب افراد بیشتری برای استفاده از خدمات آن می باشد. مشتریان (customer) به دو دسته مشتریان موجود و مشتریان جدید تقسیم می شوند که برنامه ریزی های انجام شده در ارتقاء ارتباط با مشتریان موجود و جلب نظر افراد جدید برای پیوستن به این مجموعه می باشد.
    1. از مهمترین اهداف سیستم اطلاعاتی مدیریت ارتباط مشتری باید ثبت و نگهداری اطلاعات کاملی و قابل اعتماد و بروز شده ای از مشتریان موجود می باشد تا دسترسی و پردازش آنها توسط مدیر مربوطه به راحتی انجام پذیر بوده و تحلیل ها و vision فروش قابل اعتمادتر باشد.
    1. اطلاعات این سیستم از منابع مختلف و با تکنیک های مختلف جمع آوری شده و قابلیت های مختلفی جهت کنترل داده ها در جهت عدم تکراری بودن و … به کاربر داده می شود.
    1. مدیریت حساب مشتریان ، جذب مشتریان و سیستم ارائه جوایز باعث افزایش فروش و ارتقاء سطح سرویس دهی به مشتریان می شود.
    1. از قابلیت های دیگر این سیستم ارتباط آن با سیستم های دیگر و دریافت اطلاعات از آنها می باشد که در صورت استفاده از استاندارهای موجود امکانپذیر می باشد.
    1. تحقق “مدیریت فروش بر مبنای اطلاعات” نیاز به امکانات ، جهت شناخت بازار دارد . بدین منظور سیستم فروش اطلاعات جامع نسبت به کالاهای قابل فروش ، مشتریان ، وضعیت اعتباری مشتری و پراکندگی جغرافیائی حوزه های فعالیت ایشان را بدست می دهد .
    1. با بهره گیری از این سیستم می توانید کلیه درخواست های مشتریان و ضعیت آنها در هر مرحله ، کلیه تعهدات قطعی نسبت به مشتریان ، تراز ریالی مشتریان و موجودی انبار را در هر لحظه داشته باشید . اطلاعات به روز فرصت مدیریت مناسب فروش را بهمراه می آورد.

زیر سیستم های مدیریت مشتریان و فروش

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.