رئیس هیات‌مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعیین شد

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جلسه تعیین سمت هیات‌مدیره و انتخاب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار شد.

در پی استعفای امیرخسرو فخریان، رئیس سابق اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نشست تعیین سمت هیات‌مدیره و برگزیده شدن رئیس این اتحادیه، در دبیرخانه هیات عالی نظارت بر تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و سازمان‌های صنفی کشور طبق موازین قانونی برگزار شد.

این جلسه به ریاست کامبیز معتمد‌وزیری دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور و با حضور رضایی، نماینده وزارت کشور، نظری، معاون تشکل‌ها و تنظیم‌‌ مقررات صنفی، حاجیان، عضو هیات اجرایی، صرامی، مدیر حوزه دبیرخانه و اعضای هیات‌مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای رسمیت یافت.

در این جلسه معتمد‌وزیری دبیر هیات عالی با بیان اینکه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید نظارت بر فروشگاه‌های تحت پوشش خود را خصوصا در شرایط اخیر تقویت کند، گفت: دولت و وزارت صمت نقش حمایتی از همه تشکل‌های صنفی در کشور را ایفا می‌کند و در مقابل نیز در جهت صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان با هرگونه تخلف وفق ضوابط و مقررات اقدام می‌کند.

بنا بر این گزارش، بر اساس قانون و مقررات نظام صنفی، ترکیب جدید هیات‌مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای به شرح ذیل تعیین و اعتبارنامه مطابق سمت تعیین شده صادر و توسط دبیر هیات عالی نظارت به ایشان اعطا شد.

منصور عالی‌پور به عنوان رئیس اتحادیه کشوری، محمدعلی خراسانی به عنوان نایب‌رئیس اول، مهدی عارفی‌داریان به عنوان نایب‌رئیس دوم، حسین مدرسی‌فر به عنوان دبیر و رسول محمدی به عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

کتاب جامع ۱۰ شاخص کلیدی عملکرد در خرده فروشی را مطالعه فرمایید مشاهده کتاب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.