فروشگاه زنجیره ای انتخاب من

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۱۴ مرداد ۱۴۰۲
فروشگاه زنجیره ای انتخاب من
زمان مطالعه: 4 دقیقه

فروشگاه زنجیره ای انتخاب من

انتخاب من به عنوان یک هایپر هلدینگ بین المللی با نام گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، چهار دهه است که در عرصه صنعت و اقتصاد ایران رشد کرده است؛ تولیدات گروه سرمایه گذاری انتخاب با لوازم خانگی آغاز شده است و اکنون، سرمایه گذاری های آن در زمینه های دیگر اقتصادی، مانند نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، حمل و نقل، ساختمان، گردشگری، بازرگانی، فروشگاه های زنجیره ای و نساجی انجام می شود.
فروشگاه زنجیره ای انتخاب من
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به تازگی به منظور کمک به رونق اقتصادی، توسعه تولید ملی و همچنین تسهیل ازدواج جوانان از طریق فروش تخفیفی و تقسیطی کالا و ارائه سبد کامل جهیزیه به زوج های جوان در قالب هایپر مارکت های زنجیره ای لوازم منزل در بیش از یکصد نقطه کشور اقدام نموده است و با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی حاکم بر کشور که موجب افزایش فشارهای اقتصادی بر مردم و نهایتا کاهش توان خرید ایشان گردیده، در نظر دارد با کم کردن فاصله تولید کننده تا مصرف کننده از طریق عرضه مستقیم محصولات در گروه کالا های لوازم خانگی برقی سبک و سنگین، غیر برقی، صوتی تصویری، فرش، مبلمان، سرویس و کالای خواب، دکوری و کادوئی، دیجیتال، تاسیسات و همچنین کالای سیسمونی نقش آفرینی نماید. احداث و بهره برداری کلیه پایانه های فروش این گروه در زیر بنا های بالای ۱۵۰۰۰ مترمربع با نام تجاری “ انتخاب من ” می باشد.
فروشگاه زنجیره ای انتخاب من
پس از طی بیش از ده سال تجربه موفق در زمینه فعالیت های خیرخواهانه در مرکز کنترل سرطان و در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت، دفاتر جدید مرکز کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) در چهار استان کرمان، خراسان رضوی، قم و کاشان، با هدف گسترش ارائه مراقبت های حمایتی و تسکینی به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌ آن ها، روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ افتتاح شد.
فروشگاه زنجیره ای انتخاب من
گروه انتخاب من در راستای حمایت و‌ رواج مصرف تولیدات داخلی و تاثیر مستقیم آن بر اشتغال و معیشت هموطنان، نخستین شعبه هایپرگالری کالا منزل (انتخاب من) نیز با اشتغالزایی ۲۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در محیطی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع به همت گروه انتخاب نیز در روز ۱۵ بهمن سال ۹۹ در استان کرمان افتتاح شد. این گروه در نظر دارد تا با حمایت از حدود ۹۰۰ تولیدکننده داخلی بیش از ۲۰ هزار قلم کالاهای منزل مورد نیاز هموطنان اعم از لوازم خانگی، فرش و … را با اقساط بلند مدت ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و فروش حضوری و آنلاین در این فروشگاه عرضه کند.
افتتاح فروشگاه انتخاب من
علیرضا حاتمی، مدیر روابط عمومی اسنوا در این رابطه گفت: این فروشگاه‌ها به صورت یک شکل و تحت نظارتی مرکزی فعالیت می‌کنند و قرار است بستر جدیدی از عرضه لوازم خانگی در ایران را شکل دهند.
فروشگاه زنجیره ای انتخاب من
علیرضا حاتمی افزود: یکی از مشکلات بازار لوازم خانگی ایران، تفاوت قابل توجه قیمت محصولات در واحدهای صنفی مختلف است و بر این اساس، این فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عنوان یک نظام توزیع هوشمند می‌کوشد تا بخشی از مشکل قیمت‌گذاری در بازار لوازم خانگی را حل کند.
عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت شامگاه چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه سال ۹۹ در آیین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل با نام تجاری فروشگاه زنجیره ای انتخاب من افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از کالای ایرانی آمادگی هرگونه همکاری را با این گروه دارد. وی اظهار داشت: نمایشگاه ها می توانند در تنظیم بازار تاثیر بگذارند و فروشگاه بزرگ انتخاب من انواع برندها را دارد لذا می تواند عرضه مستقیم کالا را اجرا کند.
افتتاحیه انتخاب
شرکت سبز افزار آریا ، ارائه دهنده راهکارهای یکپارچه نرم افزارهای فروشگاهی مفتخر است که این سازمان بزرگ ، نرم افزار جامع و یکپارچه سبز GPOS برای مدیریت و اجرای کلیه فرایندهای انتخاب نموده و به زودی بعد از شعبه کرمان ، شعب دیگر فروشگاه زنجیره ای انتخاب من در شهرهای مشهد ، گرگان ، ساری و … به این نرم افزار مجهز خواهند شد . راهکارهای ویژه این سازمان از جمله : نرم افزار زنجیره تامین ، نرم افزار فروش اقساطی ، نرم افزار صندوق فروش ، نرم افزار ارسال و تحویل کالا ، داشبورد مدیریتی ، باشگاه مشتریان ، سامانه تامین کنندگان ، نرم افزار جامع مالی ، بهای تمام شده و … بصورت یکپارچه در این سازمان پیاده سازی شده است .
فروشگاه زنجیره ای انتخاب من

در صورت تمایل برنامه حسابداری و فروش یکپارچه همانند سامانه فروشگاه زنجیره ای انتخاب من می توانید نرم افزار یکپارچه فروشگاهی سبز افزار را بررسی فرمایید.

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.