مزایای تکنولوژی آیبیکن (iBeacon) و آینده آن در صنعت خرده فروشی

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۳ اسفند ۱۴۰۱
تکنولوژی آیبیکن
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تکنولوژی آیبیکن

اپل در سال ۲۰۱۳، تکنولوژی آیبیکن را در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی معرفی کرد. آیبیکن به طور قابل ملاحظه ای در صنعت خرده فروشی تغییر و تحول ایجاد کرده است. در حقیقت، برخی از افراد معتقدند که آیبیکن، انگیزه خرید از فروشگاه های آنلاین را کاهش می دهد و متقابلا نقش مهمی در خرید مردم از فروشگاه های فیزیکی خواهد داشت و موجب افزایش فروش کسب و کار ها می شود. تحقیقات انجام شده تخمین زده اند که حدود ۵٫۲ میلیارد خرده فروشی در طول پنج سال آینده بر روی تکنولوژی آیبیکن سرمایه گذاری خواهند کرد.

بر اساس گزارشی که در فوربز منتشر شد، حدود ۷۱ درصد از خرده فروشی ها، تقاضای بازار و نیازهای مصرف کنندگان را از طریق بیکن ها درک و شناسایی می کنند. بیکن به کمک بلوتوث کم انرژی عمل می کند. از آنجا که یک دستگاه قابل حمل است، می توان آن را در هر نقطه برای مخاطبان هدف، مورد استفاده قرار داد. اطلاعات مشتریان به وسیله بیکن ها ثبت می شود و به طور خودکار در سیستم ذخیره می گردد. آیبیکن انقلاب بزرگی در صنعت خرده فروشی به راه انداخته است و از ابزارهای موثر فروش به شمار می رود:

ابزار موثر برای ایجاد یک پایگاه قوی جذب مشتری

آیبیکن یکی از نرم افزارهای بهینه ای است که به شما به عنوان یک خرده فروش، کمک می کند تا یک پایگاه قوی و قوی تر ایجاد کنید به محض اینکه مشتریان شما در حال نزدیک شدن به فروشگاه شما شدند؛ به تلفن همراه هوشمند آن ها یک پیام خوش آمد به فروشگاه ارسال کنید. آن ها پس از ورود به فروشگاه، اعلان را دریافت می کنند و به این ترتیب شما می توانید، ورود مخاطبان تان را به روش منحصر به فرد تبریک بگویید. در واقع، این نشان می دهد که بیکن ها یک ابزار تبلیغاتی بسیار مفید هستند، که می توانند پیام ها را به صورت مستقیم به مشتریان ارسال کنند و به افزایش فروش کمک کنند. تحقیقات انجام شده نشان می دهند که حدود ۸۵ درصد خرده فروشان در ایالات متحده در حال استفاده از آیبیکن در سال ۲۰۱۶ بوده اند.

ابزار موثر در نمایش و معرفی محصولات

از طریق بیکن ها می توانید یک تجربه منحصر به فرد را به مشتریان تان ارائه بدهید و محصولات و خدمات خود را به آن ها معرفی کنید. می توانید از طریق فیلم، انواع محصولات و شیوه استفاده آن ها را نمایش دهید.

آیبیکن ابزاری نسبتا ارزان و مقرون به صرفه

این دستگاه تبلیغاتی،کم هزینه است و برای خرید سه یا چهار عدد دستگاه، تنها لازم است ۱۰۰ دلار پرداخت کنید. آیبیکن یک سیستم مدیریت محتوای جامع است. همچنین راه اندازی این تجهیزات داخل فروشگاه، بسیار ساده و آسان است.

ابزار موثر در نقشه داخلی فروشگاه های بزرگ

بسیاری از فروشگاه های بزرگ مانند سوپر مارکت های بزرگ هستند که طیف وسیعی از اجناس را دارند و اغلب؛ مشتریان برای پیدا کردن یک محصول خاص، دچار مشکل می شوند. دستگاه آی بیکن ، کار را برای مشتریانی که به دنبال مکانی خاص هستند و همچنین در جستجوی محصولی که به آن علاقه مند هستند، راحت می کند.

ابزار مفید برای شخصی سازی و سفارشی کردن هر مشتری

به طور کلی عامل شخصی سازی، یک ابزار مهم برای بهبود نام تجاری کسب و کارتان است. ارسال کوپن های تخفیف جهت توصیه به خرید محصولی خاص (توصیه مشتریان به خرید یک محصول بر اساس خریدهای قبلی خود آن ها) می تواند نمونه ای ازپیام شخصی سازی شده باشد.

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.