پایان عصر بازاریابی سنتی

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۸ دی ۱۴۰۰
پایان عصر بازاریابی سنتی
زمان مطالعه: 2 دقیقه
  • مؤلف :

    جوزف ا . میچلی

  • مترجم:

    مجید نوریان

  • نام کتاب :

    پایان عصر بازاریابی سنتی

  • ناشر :انتشارات مبلغان
سرجیو زیمن به عنوان بازاریاب با تجربه ای که کار جدی خود را با یکی از معتبرترین شرکتهای تبلیغاتی آمریکا آغاز کرده، نتیجه سالها تلاش خود را در حوزه تبلیغات و بازاریابی در این کتاب مطرح می کند. این تجارب، حاصل پیوند انکارناپذیر تبلیغات و بازاریابی است.زیمن با شناخت وسیعی که از هر دو حوزه دارد نقدهای جدی به بازاریابی سنتی وارد می کند. این نقدها بازاریابی را از راز و رمزهای پیچیده خارج و در قالب نظریه های علمی مبتنی بر تجربه های عملی، جلوه گر می سازد.
در کتاب “درسهایی از مدیر بازاریابی کوکاکولا” تمرکز بر نتایج، به عنوان مهمترین اصل در بازاریابی مطرح است و سرجیوزیمن هدف کلیه عملیات بازاریابی را فروش بیشتر در دفعات بیشتر میداند.
به اعتقاد او پولی که صرف عملیات بازاریابی می شود سرمایه گذاری است نه هزینه و این موضوع را به مدیران ارشد شرکتها گوشزد می کند. این سخن قطعأ برای مدیران بنگاه های ما سخنی کلیدی و مهم است که باید به آن توجه کرد.
اگر بپذیریم که در دهه اول قرن بیست و یکم هنوز بازاریابی، تبلیغات و تحقیقات بازاریایی به شکلی تشریفاتی نگاه می کنند و تدوین راهبردهای بازاریابی در درون این بنگاهها از اهمیت لازم برخوردار نیست. به همین دلیل انتشار کتابهایی که در این مقولات تألیف و ترجمه می شوند از اهمیت جدی برخوردار است.
در ادامه میتوانید در مورد رموز موفقیت وال مارت بیشتر اطلاعات کسب کنید
کتاب جامع ۱۰ شاخص کلیدی عملکرد در خرده فروشی را مطالعه فرمایید مشاهده کتاب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.