بزرگترین بازار خرده فروشی آنلاین جهان

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۳ اسفند ۱۴۰۱
بزرگترین بازار خرده فروشی آنلاین جهان
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 به گزارش تهران- ایرنا– داده‌های منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی چین نشان می دهد که بزرگترین بازار خرده فروشی آنلاین جهان به چین تعلق می گیرد که در سال ۲۰۲۰،  میزان خرده فروشی آنلاین کالاها در چین به ۹.۸ تریلیون یوان (هر دلار ۶.۷ یوان) رسیده است رقمی که نشان می دهد این کشور برای هشتمین سال متوالی عنوان بزرگترین بازار جهان را کسب کرده است.
 
  • به گزارش ایرنا از رادیو بین المللی چین، آمارهای روز چهارشنبه وزارت بازرگانی این کشور نشان می دهد میزان خرده فروشی آنلاین در سال ۲۰۲۰ در چین ۱۴.۸ درصد افزایش داشته است.
  • گزارش حاکی است میزان خرده فروشی آنلاین ۲۴.۹ درصد مبلغ کل فروش خرده فروشی کالاهای مصرفی را در چین تشکیل می دهد.
  • توسعه سریع الگوهای جدید خرید آنلاین، فروش در پخش زنده، آموزش آنلاین، خدمات پزشکی آنلاین در زمینه‌های پیشگیری از کرونا و تضمین کالاهای مورد نیاز برای این بیماری، یاری به از سرگیری کار و تولید، پیشبرد روند احیای مصرف و ثبات اقتصادی و موسسات نقش مهمی را در تحقق این موضوع ایفا کرده ‌است.
  • در عین حال مبلغ واردات کالاهای مصرفی به چین نیز با رشد ۸.۲ درصدی به ۱.۵۷ تریلیون یوان رسیده است.
  • در سال های اخیر و همزمان با رشد اقتصادی چین، خریدهای اینترنتی به صورت خرده فروشی رونق زیادی پیدا کرده است و شرکت های بزرگی در این کشور با استفاده از نرم افزارهای اینترنتی به این صنعت دامن زده اند.
  • تابائو، جین دونگ و «پین دو دو» از مهمترین نرم افزارهای خرید آنلاین در چین هستند که سهم بسیار زیادی از بازار آنلاین چین را به خود اختصاص داده اند.
راهکار فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سبز

فروشگاه‌های زنجیره ای بین المللی نیازمندی های خاص و متنوعی دارند. با توجه به اینکه این شرکت ها دارای شعب در کشورهای مختلف هستند مهمترین چالش های آنها در استفاده از یک راهکار مدیریت سازمانی، شامل سازگاری راهکار با نیازمندی ها، قوانین و ساختارهای کشورهای مختلف است. در صورتی که مایل به راهکارهای یکپارچه برای فروشگاه هستید، می توانید مقاله جامع فروشگاه های زنجیره ای بین المللی را مطالعه فرمایید

دیدگاه ها

  1. […] این سفر شما است در مسیر به دست آوردن تمام پتانسیل و استعدادها در صنعت خرده فروشی،بنابراین مطمئن باشید درطول آن با احساس افتخار و رضایت دو طرفه لذت خواهید برد. در مسیر تجربه مشتری همسفر خوبی برای مشتریان و کسب و کار خود باشید. آنتونی ول فر تحلیلگری موفق در حوزه خرده فروشی است. او متخصص در ایجاد خرده فروشی های کوچک و متوسط با تمرکز به اسرار و جزئیات نهفته در این صنعت است. او گنجینه اطلاعات خود را فقط در اختیار خرده فروشان بزرگ قرار می دهد و کتاب اخیر او درباره خرده فروشان بومی و مستقل در مقابل کسب وکارهای بزرگ و بدون ظاهر خرده فروشی می باشد. در ادامه میتوانید در مورد بزرگترین بازار خرده فروشی آن… […]

دیدگاه خود را ارسال کنید :

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.