۲۲ امین سالگرد تاسیس شرکت سبزافزار

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۱ خرداد ۱۴۰۲
کیک سالگرد سبزافزار
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بسیار مفتخریم که در ۳۱ امین روز اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲، سبزافزار ۲۲ امین سالگرد فعالیت خود را جشن می‌گیرد، در این مسیر ۲۲ ساله همواره تعهد ما به ارائه محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت بوده و مشتاقیم این راه را ثابت قدم ادامه دهیم.

به همین مناسبت روز یکشنبه ۳۱ام اردیبهشت با حضور کلیه اعضای خانواده سبزافزار جشنی برگزار شد تا از زحمات و همراهی آن‌ها در این مسیر تشکر به عمل آید، قطعا طی کردن این مسیر ۲۲ ساله بدون همراهی همکاران میسر نبوده است. در این دورهمی که با بازنشستگی یکی از قدیمی‌ترین اعضای خانواده سبز مصادف شد، آخرین روز همکاری همکار عزیزمان را نیز در کنار هم جشن گرفتیم و در این مراسم، به این مناسبت، از خدمات و تلاش صمیمانه ایشان قدردانی شد.

با توجه به اینکه سبزافزار مجری سامانه نظام پیشنهادات در بسیاری از سازمان‌های بزرگ کشور می‌باشد، دریافت، بررسی و جاری‌سازی پیشنهادات پرسنل بدنه سازمان را در اولویت فرآیندهای کاری خود قرار داده است، لذا به بهانه جشن ۲۲ سالگی سبزافزار، از بین پیشنهادات و راهکارهای سرمایه انسانی خود، به بهترین پیشنهاد هدیه‌ی ارزنده‌ای به رسم یادبود تقدیم شد.

دورهمی کوچک سبزافزار فرصتی را فراهم آورد تا اعضای خانواده سبزافزار لحظاتی را در کنار هم دوستانه سپری کنند. سبزافزار علاوه بر اهمیت به رشد خود و تک تک اعضای خانواده خود، همواره در تلاش بر گام برداشتن در جهت موفقیت مشتریان خود نیز بوده‌است و خود را در برابر نیازهای آنان مسئول می‌داند.

امید داریم در این مسیر پاسخ درستی به اعتماد و انتخاب آن‌ها بدهیم و در کنار هم، همچون سال‌های گذشته به رشد و ترقی برسیم.

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.