• در قرن 21 و سالهای آغازین هزاره سوم با وجود پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی همچنان منابع انسانی به عنوان محور توسعه شناخته می شود. بنابراین شرکت سبز افزار آریا با همکاری صمیمانه ، کار گروهی و استفاده از متخصصان توانمند و مشاورین زبده، وظیفه تولید سفارشی و ارائه خدمات برتر در جهت جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان را بر عهده گرفته است.
شركت سبزافزارآریا ، با هدف ایجاد بستری مناسب در زمینه ارائه راهكارهای یكپارچه فناوری اطلاعات تاسیس گردید . اكنون  پس از دو دهه فعالیت، هزاران كاربر در قالب صدها دستگاه دولتی , خدماتی , تولیدی , بانکی و … از خدمات نرم افزاری این شركت استفاده می نمایند.
شركت سبز افزار آریا با بهره مندی از حدود 50  نیروی متخصص در زمینه های فناوری اطلاعات ، صنایع و مدیریت توانسته است با تاسیس شعب خود در شهرهای تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز ، کرمان و … به امر فروش ، آموزش، پشتیبانی و خدمات پس از  فروش آنها بپردازد.
در این راستا كارشناسان این شركت علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء نرم افزار و سطح دانش فنی كارشناسان می باشد تا بدین وسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالا بردن كارایی سیستم ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم ساز
سامانه جامع نظام پیشنهادها و خلاقیت

سامانه جامع نظام پیشنهادها ، ابزاری برای تحقق اهداف تفکر مدیریت مشارکتی می باشد. امکانات این سامانه و زیر سیستم های مربوط به آن را می توانید مطالعه فرمایید

سامانه نظام پیشنهادها
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.