شما همواره میتوانید سوالات متداول و پر تکرار کاربران را با کلیک بر روی هر سوال، جواب آن رامشاهده کنید یا اگر سوالات خود را پیدا نکردید میتوانید در قسمت  ارتباط با ما  سوالات خود را بپرسید
از آنجایی که شرکت سبز افزار آریا خدمات ارزشمند و زیادی دارد شاید پیدا کردن سیستم و زیر سیستم های سامانه هایی که مد نظرتان هست سخت به نظر بیاید. برای راحتی کار، سبز افزار آریا هر سامانه را در صفحه اصلی در منو بار گذاری کرده است. به محض ورود در هر سامانه، منو با توجه به سامانه ای که در آن قسمت هستید تغییر کرده و بر اساس انتخاب شما زیر سیستم مرتبط بار گذاری می شود.
نرم افزار حسابداری “ نرم افزار شرکتی سبز افزار آریاِ ” با شعار ساده و پایدار نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت های کوچک و متوسط است. به کمک نرم‌افزار حسابداری سبز افزار آریا علاوه بر ثبت و ضبط فرایندهای مالی، امکان دریافت گزارشات قانونی و مدیریتی فراهم است. سبز افزار آریا در ۴ بسته تولیدی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری با ۷ سیستم اصلی بسته به نیاز کسب و کار شما توسط سبزافزار آریا تولید و ارائه می‌شود.
نرم‌ افزار حسابداری سبز افزار آریا شامل چند سیستم( حسابداری، دریافت و پرداخت، تامین‌کنندگان و انبار و … ) و سایر زیر سیستم های آن می‌شود که از طریق صفحه سامانه یکپارچه فروشگاهی قابل مشاهده هستند. توضیحات مرتبط به هر سیستم نیز در صفحه یاد شده قابل دسترس است.
سامانه نظام پیشنهادات “ نرم افزار شرکتی سبز افزار آریا ” نرم افزاری مناسب برای مدیریت هوشمندانه شرکت های کوچک ، متوسط و بزرگ است. به کمک نرم‌افزار نظام پیشنهادات سبز افزار آریا علاوه بر ثبت و ضبط فرایندهای پیشنهادات کارکنان، امکان دریافت گزارشات مدیریتی فراهم است.
در حال حاضر محصولات سبزافزار شامل نرم افزارهای زیر است:
  1. مدیریت یکپارچه فروشگاهی
  2. مدیریت مراکز تجاری
  3. باشگاه مشتریان
  4. هوش تجاری
  5. نظام پیشنهادها و خلاقیت
  6. ارزشیابی عملکرد کارکنان
سبزافزار آریا انواع خدمات نصب، توسعه و عیب یابی از محصولات خود را با بهره گیری از زبده ترین نیروها به مشتریان خود ارائه می دهد.
از آنجاییکه سیستم و زیرسیستم‌های نرم‌افزارهای سبز افزار آریا با توجه به نیاز مشتری کاملا انعطاف پذیر بوده و امکان کم و زیاد شدن زیر آنها بسته به نیاز مجموعه فراهم است لذا میتوانید در این خصوص با همکاران واحد فروش تماس حاصل کنید یا از طریق دایرکت و یا از طریق درخواست دمو در بالای صفحه درخواست خود را ثبت نمایید.
همواره شرکت سبز افزار آریا به دنبال تسهیل امور برای مشتریان خود بوده است، لذا این امکان را در اختیار مشتریان خود گذاشته است تا هم از طریق تماس تلفنی، تیکت ، پشتیبانی حضوری همکاران در مجموعه مشتری و … بتوانند مشکلات و سوالات مشتریان را پیگیری کنند
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.