abrano+

راه اندازی سامانه نظام پیشنهادها در شرکت فولاد کاوه جنوب

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۱۸ مهر ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، یکی از بزرگ‌ترین فعالان صنایع فولادی کشور، باهدف دستیابی به جایگاه برتر در صنعت فولاد، همکاری جدیدی را با شرکت سبزافزار آریا آغاز کرد.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، با چشم‌انداز قرارگرفتن در میان سه شرکت برتر فولادی ایران در حوزه تولید، صادرات و بهره‌وری نیروی انسانی، مأموریت خود را توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق زنجیره کامل تولید فولاد، از معدن تا محصولات نهایی، تعریف کرده است.

فولاد کاوه جنوب

در همین راستا، این شرکت از مردادماه سال ۱۴۰۲ همکاری خود را با سامانه نظام پیشنهادها و خلاقیت شرکت سبزافزار آریا آغاز کرده است. این همکاری باهدف بهره‌مندی از توانایی‌های فکری و خلاقیت نیروی انسانی در جهت ارتقای بهره‌وری سازمان انجام شده است.

به‌تازگی، دومین نشست مشترک با حضور اعضای کمیته‌های تخصصی نظام پیشنهادها، از جمله آقای مهندس علی صادقی، عضو هیئت‌مدیره شرکت سبزافزار آریا، برگزار شد. این جلسه باهدف تبیین شرح وظایف و نحوه کار با سامانه نرم‌افزاری نظام پیشنهادها در سالن کنفرانس شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برگزار شد.

فولاد کاوه جنوب

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این همکاری تلاش می‌کند تا از مزایای سامانه نظام پیشنهادها برای دستیابی سریع‌تر به اهداف خود بهره‌مند شود. از مهم‌ترین مزایای این سامانه می‌توان به تسهیل مشارکت مستقیم کارکنان و نیروی انسانی در فعالیت‌های مرتبط با اهداف سازمان اشاره کرد. لازم به ذکر است که سامانه نظام پیشنهادها پس از اتمام جلسات آموزشی و توجیهی، به‌زودی به‌صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

فولاد کاوه جنوب

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.