رشد درآمد و سود بر اساس گزارش CRC

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
زمان مطالعه: < 1 دقیقههلدینگ مرکزی خرده‌فروشی یا (Central Retail Corporation) CRC ، شرکتی تایلندی است که با مدیریت چندین شرکت زیرمجموعه در چهار حوزه املاک و مستغلات، کالاهای با دوام، صنعت مد و موادغذایی، خدماتی را ارائه می‌دهد و در کشورهای مختلفی از جمله ویتنام، ایتالیا، مالزی و اندونزی اجرا می‌شود. شرکت خرده فروشی مرکزی (CRC) گزارش داد که سود خالص خود بیش از ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و به ۲٫۳۱ میلیارد بات تایلند (واحد رسمی پول کشور تایلند) در سه ماهه اول رسیده است.

در همین دوره، کل درآمد شرکت با ۱۲ درصد افزایش به ۶۳٫۲ میلیارد بات رسید.

بر اساس گزارش یول فوکاسب، مدیر عامل شرکت مرکزی خرده فروشی (CRC)، این شرکت به رشد فروش ۳۰ درصدی در صنعت مد و رشد ۹ درصدی در صنعت مواد غذایی دست یافت. این نتایج، نشانه‌های مثبتی از چشم‌انداز رشد بیشتر خرده‌فروشی مرکزی (CRC) در سال ۲۰۲۳، رسیدن به اهداف رشد و افزایش درآمد ۱۲ تا ۱۵ درصدی است.

رابینسون، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه CRC نیز آمادگی خود برای فعالیت موثر در ارائه تجربه‌های جدید و مثبت به مشتریان را اعلام کرده‌است. رابینسون و CRC رشد و توسعه را هدف و مقصود اصلی خود می‌دانند و در تلاش‌اند با به کارگیری راه‌های مختلف این مقصود را به بهترین نحو به انجام برسانند.

منبع: retail news asia

دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.