حضور سبزافزار در دومین نمایشگاه رستوران ،کترینگ،فست فود،صنایع وتجهیزات وابسته

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حضور سبزافزار در دومین نمایشگاه رستوران ،کترینگ،فست فود،صنایع وتجهیزات وابسته

شرکت سبزافزار آریا، با ۲۳ سال تجربه حضور در صنعت نرم‌افزار و با تکیه بر دانش به‌روز و تجربه ارزشمند متخصصین خود، نسل جدیدی از نرم‌افزارهای سبز‌ برای مدیریت یکپارچه رستوران‌های زنجیره‌ای ارائه کرده است.
سبزافزار برای ارائه این محصول، نیازها و چالش‌های فعالان این صنعت را بررسی و آنالیز کرده و مطابق با نیازهای امروز رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، توانسته ابزاری کارآمد و تسهیل‌گر در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
مدیریت متمرکز و یکپارچه و همچنین مانیتورینگ دقیق و در لحظه‌ی عملیات مختلف شعب و پایانه‌های فروش، یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران رستوران‌های زنجیره‌ای با شعب متعدد بوده است که سبزافزار به خوبی و به درستی با همراهی یکی از بزرگترین رستوران‌های زنجیره‌ای گام به گام، به صورت کاملا عملیاتی، این راهکار نرم‌افزاری را طراحی و پیاده‌سازی کرده است.
علاوه بر این، با توجه به تکنولوژی که در طراحی بین نرم‌افزار استفاده شده است، توسعه شعب با هزینه بسیار کمتر، امکانپذیر شده است. سبزافزار، برای تعامل بهتر و ارتباط نزدیک با فعالان صنعت رستوران و ارائه‌ی محصول جدید خود در دومین نمایشگاه تخصصی رستوران، کترینگ، فست فود، صنایع و تجهیزات وابسته از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران، منتظر حضور و همراهی شما عزیزان است.

پیشاپیش و همواره حضور شما در غرفه‌ی سبزافزار را ارج می نهیم.

دیدگاه ها

  1. مرضیه نهاوندی در گفته:

    سلام وقت بخیر شما استخدامی هم دارین

    1. سبزافزار در گفته:

      سلام وقت بخیر شما می توانید در صفحه پیوستن به ما رزومه خود را برای ما ارسال نمایید، تا همکاران ما با شما تماس حاصل کنند.

  2. مسعودسعادتی در گفته:

    سلام زنگ زدم جواب ندادید؟آیا امروز نمایشگاه بین‌المللی تهران
    است یا خیر؟ جواب ؟؟

    1. سبزافزار در گفته:

      سلام وقت بخیر
      نمایشگاه رستوران، کترینگ و صنایع وابسته تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ واقع در نمایشگاه بین المللی تهران امی باشد.

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.