خدمات پشتیبانی سبز افزار آریا یکی از مراحل اصلی چرخه ی حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان است. در سبز افزار تلاش می کنیم تا بستر لازم برای استفاده ی کامل تر از راهکارها و امکانات نرم افزاری را برای مشتریان فراهم کنیم و در این مسیر، دانش و تجربه ی سال ها ارائه ی خدمات به کسب وکارهای کشور، شناخت فرآیندهای کسب وکار در صنایع گوناگون و درک نیازهای مدیران هر حوزه، در کنار پراکندگی جغرافیایی مشتریان در سطح کشور، کمک کرده است تا خدمات پشتیبانی سبز افزار آریا ، کامل و موثر باشد.
افزون بر خدمات پشتیبانی فنی از سیستمها، با بهره مندی از نسخه های به روز شده ی نرم افزارهای سبز افزار آریا ، به هنگام ایجاد هرگونه تغییر در قوانین جاری و نظام مالیاتی کشور، تنظیمات لازم برای هماهنگی با این تغییرات در سیستم های شما اعمال می شود و کارشناسان پشتیبانی سبز افزار برای پیاده سازی این تغییرات همراه شما هستند. با یکپارچگی زیرساخت خدمات در سبز افزار آریا ، مشتریان در سراسر ایران از یک زیرساخت مشترک بهره می برند.
این شرکت با به­ کارگیری آخرین دستاوردها و زیرساخت‌های فنی در صنعت Call Center و Contact Center در حال ارائه خدمات پاسخگویی به مشتریان بزرگ و کوچک فعال در صنایع کشور از جمله بانک‌ها، مراکز تجاری، فروشگاه های زنجیره ای و … می‌باشد. بهره‌گیری از کادر متخصص مدیریت و ارائه آموزش‌های مورد نیاز کارشناسان پاسخگو، مهمترین هدف مجموعه برای رسیدن به ­اهداف کیفی شرکت در خصوص ارائه سرویس‌های پاسخگویی به ­مشتریان می‌باشد.
خدمات پشتیبانی
شما نیز میتوانید تمامی شرایط پشتیبانی و خدمات سبز افزار را در قسمت مفاد و موارد پشتیبانی مشاهده و مطالعه فرمایید
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.