مشاوره و فرهنگ سازی

مشاوره و فرهنگ سازی سبزافزار

(Counseling and culture building)

مشاوره و فرهنگ‌سازی نرم‌افزار

  • با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، تخصص در هر سیستمی به کسب سال‌ها دانش و تجربه نیاز خواهد داشت. زمانی که سازمان‌ها به استفاده از انواع سیستم‌های نرم‌افزاری روی می‌آورند، برای تطابق این سیستم با سازمان نیاز به پشتیبانی‌های مداوم از جانب شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار خواهد بود.
  • برای تضمین موفقیت سازمان شما در خرید و راه‌اندازی این سیستم‌های نرم‌افزاری، شما پیش از هرگونه اقدامی به مشاوره تخصصی با کارشناسان ارشد آن حوزه نیاز خواهید داشت. این مشاوره نرم افزار تخصصی موجب می‌شود که در هر قدم از شکل‌گیری یک سیستم نرم‌افزاری، از انتخاب نرم‌افزار تا استقرار و پیاده‌سازی و حتی پشتیبانی، تمامی تصمیم‌ها و روش‌ها بر مبنای دانش تخصصی و تجربه عملی شکل بگیرد. در نتیجه امکان خطا و نیاز به طراحی‌های مجدد کاهش یافته و در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.
  • شرکت سبزافزار آریا با سال‌ها تجربه در اجرای موفق پروژه‌ها در زمینه‌های سیستم‌های یکپارچه فروشگاهی، مدیریت مراکز تجاری، باشگاه مشتریان، هوش تجاری، نظام پیشنهادها و خلاقیت و ارزیابی عملکرد کارکنان، خدمات مشاوره متفاوتی را بر اساس آخرین استانداردها و همچنین مطابق با نیازهای کسب‌و‌کاری شما ارائه خواهد کرد.
  • همین الان برای مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.