شرکت سبز افزار آریا حامی دومین کنفرانس خرده فروشی

سبزافزار
آخرین به روز رسانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
retail-conference
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دومین کنفرانس خرده فروشی ایران

شرکت نرم افزاری سبز افزار آریا، تولید کننده نرم افزار جامع فروش فروشگاهی و حامی دومین کنفرانس خرده فروشی ایران، با موضوع فروشگاه داری نوین، فروشگاه های زنجیره ای و مجتمع های تجاری، جهت شرکت درکنفرانس از ۲۶ لغایت ۲۷ دیماه سال ۱۳۹۰ واقع در هتل المپیک تهران از شما دعوت بعمل می آورد.

معرفی کنفرانس

تغییر و تحولات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در ایران باعث تغییر نگرش ها و ارزشهای مصرف کنندگان ایرانی شده است. این تغییرات در رفتارهای خرید و رفتارهای مصرف مشتریان ایرانی نمود پیدا کرده است. همزمان با این تغییرات، در بازار نیز شاهد رشد روز افزون تنوع برندها در حوزه های مختلف هستیم. تنوع و تشدید رقابت و نیز بروز نگرش ها و رفتار های نوین مشتریان در سطح بازار و خرده فروشان بارزتر از سایر صنایع است و منجر به ایجاد تغییرات در این صنعت نیز شده است. روند این تحولات را می توان در تغییرات اساسی در شکل فروشگاه ها، تنوع فروشگاهها و بوجود آمدن مدلهای نوین خرده فروشی در ایران جستجو کرد. خرده فروشی بعنوان آخرین لایه از زنجیره توزیع و بدلیل نزدیک بودن به مشتریان از حساسیت بالاتری برخوردار است و معمولا تغییرات خیلی سریع در این بخش نمود پیدا می کند.

صنعت خرده فروشی در دنیا از سالیان پیش مورد توجه تصمیم گیران و تاثیرگذاران بازار و صنعت بوده است اما در ایران دارای نظام و سازماندهی مشخصی نبوده است و همین امر موجب رشد بدون ساختار این صنعت مهم و تاثیر گذار در اقتصاد ملی گشته است. البته در چند سال اخیر با توجه به افزایش رقابت در صنایع مختلف، گرفتن جایگاه مناسب در کانالهای توزیع خرده فروشی برای همه شرکتها از اهمیت بیشتری برخوردار شده است و به عبارتی شدت رقابت به گلوگاه انتهایی زنجیره توزیع (خرده فروشی) منتقل شده است.

لذا با توجه به مسائل مذکور و نیز رشد روز افزون این صنعت در ایران، مرکز مشاوره کسب و کار ماد با همکاری اساتید متخصص داخلی و خارجی و افراد با تجربه در صنعت خرده فروشی و نیز همکاری نزدیک با مراکز خرده فروشی بین المللی، مرکز مطالعات خرده فروشی ماد را راه اندازی کرده است تا بتواند تحقیقات و مطالعات منسجمی را در این زمینه انجام داده و با ارائه خدمات پژوهشی و مشاوره ای به سازمانهای ذی مدخل و خرده فروشان ایرانی در توسعه این صنعت مهم نقش بسزائی را ایفاء نماید. از جمله اقدامات مهم این مرکز طراحی، برنامه ریزی و برگزاری کنفرانس خرده فروشی در ایران می باشد که دومین کنفرانس خرده فروشی در ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری برگزار خواهد ش

منبع : مرکز مطالعات خرده فروشی ماد www.retailingconference.ir




دیدگاه ها

دیدگاه خود را ارسال کنید :

مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تلگرام سبزافزار
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت سبزافزار آریا است.